22 saker om mig.

 

Nu ska jag roa mig med att avsluta meningar
1. Jag har insett att; jag inte fattar någon ting

2. Jag lyssnar;  tokio hotel : D

3. Jag pratar; med mig själv just nu ._.

4. Jag älskar/tycker om; allt.

5. Min(a) bästa vän(ner) är; dom bästa i mitt liv

6. Min första riktiga kyss var;  sådär.
7. Jag avskyr; ärtor

8. Kärlek är; sjukt galet underbart.

9. Äktenskap är; romantiskt. ^^

10. Någonstans; finns det kanske nån som är som förstår sig på mig

11. Jag kommer alltid ; att älska dig

12. Jag är  förälskad i; , min kille O.o

13. Sist jag grät var (offentligt); igår.

14. Min mobiltelefon är;  blablabla..

15. När jag vaknar på morgonen; så brukar jag somna om ;o

16. Innan jag går och lägger mig; tittar jag på tv.

17. Just nu tänker jag på; allt.

18. Bebisar är; gulliga om dom håller keffeeen.

19. Idag ska jag; sitta vid datan ;_;

20. I kväll ska jag; ringa oskar ;s

21. I morgon kommer jag; kanske vara med linnea : D

22. Jag vill verkligen vara nånstans där; jag kan se dig vara lycklig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0